Rastlinkovo

Často kladené otázky

  • Packeta (Zásielkovňa) na Vami vybrané výdajné miesto Packety, prípadne do Z-boxu. Doručenie po celom Slovensku a Česku. Myslite na to, že ak si vyberiete Z-box, Vašu záielku môže Packeta presmerovať na výdajné miesto, v prípade, ak sa zásielka nezmestí do Z-boxu svojou veľkosťou. Dodacia doba je zvyčajne 1-3 pracovné dni od prebratia zásielky prepravnou spoločnosťou. Zásielky posielame vždy v pondelok až stredu (štvrtok a piatok sa zásielky neposielajú kvôli riziku zdržania na depe). Doručenie je spoplatnené sumou 3,50 EUR pre SR a 5 EUR pre ČR. V prípade nákupu nad 50 EUR je doručenie bezplatné.
  • Kuriér DPD. Doručenie po celom Slovensku. Výhodou kuriéra je, že Vám zásielku prinesie pohodlne až pred Váš dom. Dodacia doba je zvyčajne 1-3 pracovné dni od prebratia zásielky prepravnou spoločnosťou. Zásielky posielame vždy v pondelok až stredu (štvrtok a piatok sa zásielky neposielajú kvôli riziku zdržania na depe). Doručenie je spoplatnené sumou 5,50 EUR. V prípade nákupu nad 50 EUR je doručenie bezplatné.
  • Doručenie Bratislava. V rámci mesta Bratislava umožňujeme doručenie v poobedných až večerných hodinách zazmluvneným kuriérom, ktorý zásielku prinesie k Vášmu domu. Dodacia doba je zvyčajne 1-3 pracovné dni od prebratia zásielky prepravnou spoločnosťou. Zásielky posielame vždy v pondelok až stredu (štvrtok a piatok sa zásielky neposielajú kvôli riziku zdržania na depe). Doručenie je spoplatnené sumou 5,50 EUR. V prípade nákupu nad 50 EUR je doručenie bezplatné.
  • Osobný odber. Rastlinkovo je on-line e-shop, ktorý nedisponuje kamennou predajňou. Umožňujeme však aj osobné vyzdvihnutie Vašej objednávky v spoločnosti NOVACO s.r.o., administratívna budova Kovoprojekt, Ružová dolina 6, Bratislava – Ružinov. Keď budete mať zásielku presunutú do spoločnosti NOVACO s.r.o., budete o tom informovaní prostredníctvom e-mailu. Najbližšie zastávky MHD: Trhovisko, Saleziáni, Ružová dolina, Líščie nivy. Osobný odber je možný v utorok, stredu a štvrtok v čase od 13:00 – 16:00. Táto služba je bezplatná.

Mimo mesta Bratislava môžete využiť doručenie komerčnými dopravnými službami: 

doprava je možná cez kuriéra DPD priamo k Vám domov alebo formou výdajných miest Packety (Zásielkovne) na Vami zvolenom výdajnom mieste. Rastlinky balíme tak, aby sme zabezpečili ich transport od nás až priamo do Vašich rúk. V zimnom období škatule a rastlinky izolujeme, aby sme zabezpečili ich tepelnú pohodu. Podľa predpovede počasia pridávame do balíka aj výhrevné telieska. Rastlinky posielame vždy začiatkom týždňa, aby sme sa vyhli prípadnému zdržaniu na depe. V prípade extrémneho počasia (napríklad studená vlna) bude odoslanie objednávky posunuté na neskôr. Samozrejme, budete o tomto postupe informovaní. Pri objednávke väčšieho množstva rastlín môžeme objednávku zabaliť do viac balíkov tak, aby rastlinky prišli v poriadku. Za extra balné a poštovné neplatíte. Vrámci ceny doručenia je zahrnuté balné a všetky náklady tak, aby cena, ktorú vidíte bola konečná

Aktuálne informácie o možnostiach dopravy nájdete tu.

Áno. Produkty objednané do Česka zasielame prostredníctvom služby Packeta (Zásielkovňa). Cena dopravy je 5€, pri objednávke nad 50€ je doprava zdarma.

Platbu je možné realizovať platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány, cez Apple pay a Google pay prostredníctvom platobnej brány, alebo bankovým prevodom

Nie, na dobierku objednávky neposielame

Nie, v hotovosti platby neprijímame

Áno. Všetky fotografie produktov, ktoré máme v ponuke sú vyfotografované nami. Avšak každá rastlinka je originál, preto na rastlinke, ktorú si objednáte, môžu byť menšie rozdiely oproti obrázku.

Nie, tovar žiaľ nerezervujeme

Nie, sme moderný online e-shop s rôznymi možnosťami doručenia, tak aby sa mohli rastlinky dostať aj k Vám domov 🙂

Na sklade znamená, že rastlinku máme k dispozícií a môžete si ju objednať. Po pripísaní peňazí na účet tovar expedujeme

V tomto prípade nás, prosím, kontaktujte. Ak to bude možné, rastlinu Vám zaobstaráme, urobíme všetko, čo je v našich silách a využijeme všetky kontakty, ktoré máme 🙂

Odporúčame si taktiež nastaviť “strážneho psa”. Pri každej nedostupnej rastlinke je možnosť pridať svoj e-mail a následne budete kontaktovaní pri opätovnom naskladnení rastlinky

Prioritne nás, prosím, kontaktujte e-mailom na rastlinkovo@rastlinkovo.sk alebo telefonicky na +421 950 890 198 

Nájdete nás však aj na sociálnych sieťach Instagram, Facebook a Tiktok

Odporúčame si na eshope zoradiť produkty od najnovších. Taktiež sledujte náš Instagram a Facebook, aby Vám nič neuniklo. Môžete sa prihlásiť aj na odber nášho nepravidelného newslettera (táto možnosť je na hlavnej stránke dole)

Väčšina rastlín, ktoré máme v ponuke pochádza z holandských pestovateľských fariem, odkiaľ sú priamo k nám expedované. Niektoré raritnejšie kúsky rastlín pochádzajú aj z odľahlejších končín Ázie či Strednej a Južnej Ameriky.

Rastlinky nakupujeme od overených predajcov, preto u nás nenájdete rastliny predávané v stresujúcich podmienkach supermarketov. Rastlinky vždy prejdu preventívnym postrekom proti škodcom a v prípade dlhej cesty sa ich vždy snažíme aklimatizovať, tak aby Vám mohli robiť len radosť 🙂

Čo je v poriadku?

  • vysypaný substrát v balíku (aj keď sa snažíme substrát v kvetináči zafixovať, pri niektorých rastlinkách je to obtiažnejšie bez toho, aby sme rastlinku nepoškodili, preto ak nájdete v škatuli vysypaný substrát, je to v poriadku. Nasypte ho naspať do kvetináča)
  • ovädnutá rastlina (rastlinka prešla kus cesty, napr. v rozohriatom kuriérskom aute, vo vyhriatom depe a pod. Rastlinku polejte a nechajte jej deň na aklimatizovanie, bude v poriadku)
  • suchý substrát v zimných mesiacoch (rastlinky v zime posielame nepoliate, pretože mokrý subsrát nasáva chlad a ten môže ublížiť koreňom rastliny. Rastlinku polejte a nechajte aklimatizovať)

Čo nie je v poriadku?

  • zlomená rastlina (aj keď rastlinky precízne balíme, nevieme na 100% garantovať ako sa k balíku budú správať prepravné spoločnosti. Ak Vám príde rastlinka poškodená, spravte detailné fotografie a napíšte nám)
  • neželaní škodcovia (aj keď prejdú rastlinky precíznou kontrolou a postrekom, môžu sa z času na čas objaviť neželení návštevníci, ktorí sa objavia až keď je rastlinka zabalená. Je to nemilá situácia. V tomto prípade spravte detailné fotografie produktu a napíšte nám)
  • zamrznutá rastlinka (v zimných mesiacoch môže dôjsť k umrznutiu rastlinky ak sa zdrží v kuriérskom aute, ktoré nie je vkyurované. Zamrznutú rastlinku spoznáte zvodnatením jej listov. V tomto prípade spravte detailné fotografieproduktu a napíšte nám)
  • rozbitá keramika (kvetináče sa snažíme balíť precízne, tak aby nedošlo k ich poškodeniu. Nevieme však ovplyvniť správanie sa prepravnej spoločnosti k balíku. Ak Vám prišiel rozbitý kvetináč, spravte detailné fotografie a napíšte nám)

Ak niečo nie je v poriadku, kontaktujte nás vždy najneskôr do 24 hodín od Vami prevzatia balíka.

Tieto nepríjemné veci sa dejú veľmi ojedinele. Vieme, že sa na zásielku tešíte a ste sklamaní, ak niečo nie je podľa Vašich predstáv. Veríme však, že vždy vyhovieme k obojstrannej spokojnosti.

 

Scroll to Top

Prihlásenie

Prihlásenie